Acte de lliurament de beques de la Fundació Dr. Ferran 2012

abr 18, 2012   //   by elaine   //   Noticies  //  Desactiva els comentaris

L’acte de lliurament de les beques de la Fundació Dr. Ferran serà el proper 17 de maig, coincidint amb el comiat dels residents a l’ICS Terres de l’Ebre.

El termini per presentar els treballs va finalitzar el dia 30 de març i en aquesta convocatòria 2012 s’han presentat 8 projectes de recerca. Es lliuraran dues beques destinades a donar suport econòmic a projectes de recerca en salut. Totes dues seran de 3.000 €, una es concedirà a un grup d’inici i l’altra, a un grup emergent.

Enguany tindrem com a conferenciant invitat el Dr. Elías Campo, director d’investigació de l’Hospital Clínic de Barcelona, cap secció d’hematopatologia del Centre de Diagnòstic Biomèdic – Servei d’Anatomia Patològica del mateix Hospital i responsable de l’equip de recerca d’oncomorfologia funcional humana i experimental de l’Institut d’Investigacions Biomèdiques August Pi i Sunyer (IDIBAPS). Investigador de renom internacional en el camp del diagnòstic anatomopatològic dels limfomes, el Dr. Campo té forts lligams amb el nostre territori, ja que va viure a Tortosa la major part de la seva infància i adolescència fins que va marxar a estudiar la carrera de medicina a Barcelona; encara ara hi manté vincles familiars i d’amistat a les Terres de l’Ebre.

Addicionalment, abans d’aquesta conferència, els investigadors becats en la convocatòria del 2011 faran una breu comunicació oral dels resultats dels treballs que van ser mereixedors de la beca o l’accèssit.