Acte de lliurament de beques de la Fundació Dr. Ferran 2013

mai 8, 2013   //   by mmagin   //   Noticies  //  Desactiva els comentaris

L’acte de lliurament de les beques de la Fundació Dr. Ferran serà el proper 16 de maig, coincidint amb el comiat dels residents a l’ICS Terres de l’Ebre.

El termini per presentar els treballs va finalitzar el dia 19 d’abril i en aquesta convocatòria 2013 s’han presentat 6 projectes de recerca. Es lliuraran dues beques destinades a donar suport econòmic a projectes de recerca en salut. Totes dues seran de 3.000 €, una es concedirà a un grup d’inici i l’altra, a un grup emergent.

Enguany tindrem com a conferenciant invitat el Dr. Miquel Vilardell, cap de Servei de Medicina Interna de l’Hospital Vall d’Hebron de Barcelona i catedràtic de Medicina Interna de la Universitat Autònoma de Barcelona.

Addicionalment, abans d’aquesta conferència, els investigadors becats en la convocatòria de 2012 faran una breu comunicació oral dels resultats dels treballs que van ser mereixedors de la beca o l’accèssit.