Dos noves empreses col·laboren amb la Fundació Doctor Ferran

jun 12, 2019   //   by mlejeune   //   Noticies  //  Desactiva els comentaris

Ebredigital – Canal Terres de l’Ebre.  Dimarts, 11 de juny, 2019

A l’Hospital de Tortosa Verge de la Cinta s’han presentat les produccions exclusives i limitades d’Oli d’Oliva Verge Extra. Les han elaborat les empreses Agrícola del Camp de Santa Bàrbara i el Grup Llambrich. Els beneficis contribuiran a l’accèssit d’una beca d’investigació relacionada amb la salut que promou la Fundació Doctor Ferran. Les empreses han preparat una partida de 2000 ampolles amb  disseny i etiquetatge exclusiu. Seran comercialitzades en diversos establiments i espais gurmet.

El gerent del Grup Llambrich, Carlos Solà, un dels impulsors de la iniciativa, explicava que el disseny exclusiu de l’ampolla del seu grup ha anat a càrrec de la dissenyadora planera Aida Martí. El gerent de l’Agrícola del Camp, José Cardona, remarcava la importància d’estes donacions per tal de contribuir als avenços en matèria de salut i, de passada, a la promoció dels productes de qualitat i proximitat